jaha

Kan inte säga att jag är så sugen på att gå klart praktiken men måste för att få lite pengar, siktet är helt inställt på högskolan så det är svårt att hålla fokus men ska stå ut nästa vecka också. Jag har inte tråkigt men den rutinen jag hade samlat på mig känns nästan som bortblåst, förhoppningsvis blir det bättre.

Mirrors edge är jag totalt fast i, har hela tiden tyckt att det verkat vara bra men när recensenter hyllade det som ett av det årets bästa spel så tänkte jag. Är det verkligen så bra? Det var det, det är svårt men samtidigt hur roligt som helst och super häftigt. Längtar till de gör film på det, hoppas det blir en storfilm bara och inget Uwe Boll slänger ihop.

Får hem nya maria wern idag, hoppas den är bättre än de tre senaste men tvivlar. Får även hem andra fallet i den danska filmserien den som dräper, har nog fastnat i den också tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0