Praktiken snart över

Två dagar kvar på den här veckan och så nästa vecka, det är allt jag har kvar att jobba resten av året. Börjar högskolan den 29 augusti och som jag längtar, ska bli skönt att ta tag på nytt med skolan men hoppas att det med lägenhet har hunnit fixat sig. Har skickat in ansökan om studielån nu i alla fall så väntar på svar.

Den nya avdelningen som jag jobbar är inte alls i samma klass som Älven, alltså saknar alla barnen och lärarna därifrån så mycket men förhoppningsvis får jag återse de. Vill ha min praktik på friskolan och lärarna vill ha mig där så hoppas att det löser sig, skulle jättegärna jobba med de sen också när högskolan är över.

Filmbetyg
Åsa-Nisse - Wälkom to Knohult  CC
Gränsen  CCC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0