för alltid nattetid

Hur länge ska man vara fast i en situation man inte kan hantera, står mitt emellan som att det alltid är nattetid. Allt som varit perfekt så länge har nu blivit till ett pussel i tusen bitar som inte finner sin rätta plats, sitter fel och det känns som man är i ingentans. Hur kunde allt bli så jävla fel, detta är en riktig soppa i felbeslut och där framtiden är alldeles oviss.

Orkar inte skriva något på ett tag så kommer ta en paus här på bloggen och i livet, jag hör av mig när jag orkar och vill träffas.

Älskar er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Christoffer du ska inte må dåligt av det som hänt. Glöm inte att en av dom är din bror, även om han gjort fel så älskar vi honom ändå. Han mår inte bra han heller, så stötta honom för det behöver han

2011-06-27 @ 13:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0