Imorn tar en bra vecka slut men på måndag börjar en ny

Allt känns som jävla bra just nu, kan inte förklara riktigt hur det känns men det känns som man är mer levande än man någonsin har varit. Jag har underbara vänner som verkligen betyder allt för mig, även om jag inte träffar er lika ofta som förr så har ni en stor plats i mitt hjärta och det kommer inget att ändra på. Jag älskar er så mycket. Jobbet går superbra och jag trivs så bra men om mindre än två månader är mitt jobb över, kommer kännas jobbigt att ta farväl av alla samtidigt som kanske högskolan startar i samma veva så jag har något annat att tänka på. Just nu vill jag bara njuta av varje dag, vårda varje dag som om det vore den sista.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0