Pengarna är slut

Har varit en skön helg som tar slut idag, festat spelat minigolf och träffat väldigt mycket nytt folk. Har faktiskt inte kunnat varit bättre men kan säga att det kommer dröja bra länge innan jag dricker igen, min andra bakfylla var visseligen inte lika illa som den första men mådde inte bra. Kanske kan få roll i nästa baksmällanfilm.

Ska snart spela mitt sjätte runda minigolf för året och undrar om jag spelade så mycket under hela förra året, det tror jag inte. Skit roligt är det men måste komma under 50 slag någon gång detta år, 54 som bäst iår och är inte alls nöjd.

Simon vann BB, en värdig vinnare men nu hoppas jag kommer med i big brother 2012 om det nu blir något.

Imorn börjar jobbet igen, ska bli skönt faktiskt men längtar mest till fredag då det är Sarahs student och till måndag då det är forbollsmatch igen.

Nu är pengarna slut så får vänta till den 27 innan pengarna rullar in igen, dock så lägger jag undan nästan allt till resan i sommar så inte mycket cash kvar efter det inte.

Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0