dåså

Imorn ska jag åka väg och bubbla lite grann sen ska jag och Johanna hitta på något, vet inte riktigt vad men kort är ingen dålig gissning. Hon vill nog ha revansch efter krossen senast. På kvällen ska jag se Varg Veum, har för mig att den sög men ska ge den en ny chans och sedan blir det sängen för på söndagen blir det en tur till staden och köpa in lite smågrejer med far, Nathalie och gullungen Neo. 16.00 på söndag smäller också den 7 matchen mellan Luleå - Djurgården och redan nu är man nervös.

Ska gå och lägga mig nu så man orkar upp imorn, har sovit dåligt de senaste dagarna så skulle behöva sova lite längre.

Dvdbetyg

The last exorcism  CCC
Exam  CCCC
Unstoppable  CC
Takers  CCC
Saw 3D  C
Red  CCC
Kommissarie Winter: Den sista vintern  CCC

Nästa vecka kommer paranormal activity 2 ut, kommer hem i min brevlåda och fan vad den är bra.

Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0