sucksucksucksuck

Mår faktiskt bätre nu än i morse men det är värdelöst att vara hemma från jobbet, när jag äntligen har hittat något jag gillar så ska jag vara ifrån det. Inte okey. Vet inte hur det blir imorn, får se hur jag mår men vill inte riskera något heller så man mår ännu sämre på söndag så man inte kan jobba på måndag.

Nästa vecka ska jag gå på bio, The hangover:Part two och eftersom den film jag vill se mest av allt just nu "Melancholia" inte har kommit till Gävle än så blir det bara en film. Förbannat också. Vill så gärna se den, nog topp 5 iår.

Knät är på bättringsvägen, känns någorlunda bra idag faktiskt. Match på onsdag som sagt och ska bli skoj att komma igång igen efter vilan. Syrran tar studenten då också, så lite dubbelt firande blir det allt. God mat också förhoppningsvis.

Nej, nu blev det för mycket glädje här i slutet så avrundar med att säga....kommer inte på något men älskar er i alla fall. Fan nu blev det glädje igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0