Supernöjd och supertrött

Mitt knä börjar bli bättre så från och med imorn ska jag köra stenhårt för att knät ska komma i speldugligt skick till matchen nästa onsdag, kommer spela men hoppas jag kan spela utan att känna av det och kunna kört för fullt.
Hela veckan är uppbokad förutom söndag så ska höra med Johanna om vi ska ses då, är supernöjd med den här veckan. Det känns som allting går min väg just nu så är lika bra att njuta.

Är fortfarande supertrött på dagarna men det kommer nog att vända snart, imorn ska vi till stan med barnen och ser fram emot det jättemycket. Hade fått stanna kvar men har inga pengar just nu så följer med hem till mitt kära Skutskär som jag kommer vara trogen tills döden skiljer oss åt, verkligen.

Älskar er.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Låten är ju kanske hur skön som helst. Lätt in på roadtrips listan :D

2011-05-28 @ 02:40:38
URL: http://tjoppaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0