vilket skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hade korpen match igår, stryk med 5-1 och jag gjorde ett halvvolley mål med vänstern. Riktigt snyggt faktiskt men det hände en grej på matchen som var så jävla värdelös, varför sprang jag efter den där bollen. Vi slog upp en långboll och jag sprang full fart efter den men sen när jag skulle stanna så knackade hela knä till och min match var över, åkte sen till sjukhuset där det visade sig vara en muskelbristning i knät men det gör så jävla ont och det gör att det blir en krycka till jobbet idag. Läkaren sa att jag skulle vila ifrån fotbollen i 2 veckor och har jag så här ont blir det inga problem men vill så gärna spela nästa match, kanske göra ett kort inhopp eller något.

Idag ska vi promenera bort till spåret och sen äta mat där, läkaren sa att jag skulle röra mig så mycket som möjligt så det kanske är bra träning.

Johanna kom hem igår och ska träffa henne på fredag men eftersom det inte blir någon träning för mig ikväll så tänkte jag höra med henne om vi kan ses idag istället.

Älskar er.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig nu, och ta det lungt med kryckan :P

2011-05-14 @ 17:06:02
URL: http://tjoppaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0