Alltså seriöst!

Jag är långt ifrån den mognaste 21-åringen som finns på denna jord men alltså slick city, kan säga med gott samvete att det är ett av de töntigaste ställen jag har varit på. Symboliserar sig själv som värsta stället men seriöst, sådana här löjliga tillställningar avstår jag gärna ifrån. Har svårt att se någon som skulle kunna få glädje utav slick, folk dansar i princip på varandra och så kommer den där jävla röken hela tiden. Musiken är kanske vad de flesta (klubbar) spelar nu för tiden men den är inte bra alltså, Mr.Saxobeat och Danza keduro är de enda bra låtarna som spelades under kvällen. Ett lågvattenmärke helt enkelt och sticker inte under stolen med att jag hade haft mer nytta av att kanske Thåström eller Winnerbäck, tycker det är bra musik som även borde spelas mer på klubbarna.

Gick dit med Sandra, Johanna och Malin och trots att sällskapet som vanligt var trevligt (träffade även på gamla bekanta) så är inte slick ett ställe för mig, får gärna stänga för gott om jag hade fått bestämma. Det positiva var att jag tacklades lite men annars var det inget att hänga i julgran under stundande juletid, nu ska jag sova ut för första gången på flera dagar.

Sov gott, over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0