Jag saknar

Jag saknar egentligen ord till att skriva och beskriva, smärtan i mitt bröst ni ej ska betvivla
Jag saknar lösningar på problemet, råden är dyra och hjälper nog inte mig att ta reda på vart vägen ska styra
Jag saknar tron på det som inte kan förklaras, predikan om ett bättre liv kan sparas
Jag saknar dörrar som tar mig någonstans, oavsett om det tar mig iväg mot ett okänt land
Jag saknar en kopia av mig själv, något att glädjas över i tomma tider och bland alla meningslösa strider
Jag saknar att vara dig nära, jag kallar dig mina kära även om jag inser att jag dig aldrig kommer få bära
Jag saknar att ta en sup för att glömma och slippa drömma, försvinna från min tankebild och jag önskar det slutar utan blodspill
Jag saknar en förklaring och därför avlsutar jag med att säga, jag har ingen aning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0