Minnen

Detta inlägg kommer att handla om skoltiden som jag har spenderat hittils och de vänner jag skaffat mig, detta trodde jag verkligen inte när jag började högskolan. Första dagen jag och Johanna mötte malin utanför Valhall, hon var så nervös och jag tyckte det var roligt för jag var hur lugn som helst. Så gick vi in i Aulan och redan där fick jag en vän för livet, vi hade det så roligt i Aulan och jag fann verkligen Malin direkt. Malin och Johanna är två vänner jag aldrig kommer släppa taget om, vart och vad de än ter sig i livet kommer jag finnas där (om ni läser det här så är det ett löfte).

Hela n0llningen var som en dröm som jag aldrig ville skulle ta slut, man kunde bjuda på sig själv utan att vara rädd för att skämma ut sig men jag brukar mest skämmas över andra ändå så att det var ingen fara. Varenda dag var rolig och jag saknar de dagarna, den tid vi hade där kommer leva i minnen för evigt.

Efter en tid i skolan stötte man åter ihop med Pauline (Palle), en tjej jag inte träffat på flera år och jag älskar henne verkligen. Hon är en människa som man inte kan tycka illa om, varenda dag är en ny upplevelse och de kommer bli fantastiska år det här.

Joakim som jag aldrig hade träffat tidigare är en riktigt skön kille, en riktig tur att vi har honom i gruppen måste jag säga. Han ser till att vi i gruppen håller ordning eller det är mest han som är ordningen och vi andra oredan men det är en oslagbar kombination, vi har grymt kul ihop. Bor granne med honom också så att det är bara positiva saker som finns att säga om honom, nej en riktig tur som sagt.

Johanna, Malin, Pauline, Emma, Micke och Jocke det är vänner för livet.
Hoppas även att fler ska tillkomma.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0