NUSÅ

Har varken haft lust eller tid att lägga ner på blogginlägg på sistone men nu tänkte jag komma med en uppdatering, dock ett kort sådant.

Igår hade jag innebandymatch mot strömsbro och vi spelade 11-11, var riktigt nöjd med min och hela lagets insats och vi var faktiskt närmast att vinna matchen. På kvällen så drog jag till Johanna med Jocke där också Viktor och Daniel var, vi hade en supertrevlig kväll som bjöds på massor utav av skratt. Vi spelade spel och hade det allmänt trevligt, kvällen avslutades med en tur in på max för mat.

Idag så har tagit det lugnt och bara suttit och kollat på film, kollade först klart på första johnny english efter det blev det mästerverket black swan, riktigt bra filmdag med andra ord. Nu så sitter jag och väntar på att bingolotto ska börja, tänkte prova på igen efter många veckor utan vare sig lott eller tittande.

Imorn är jag skolledig men har innebandyträning på kvällen, lusten har verkligen kommit tillbaka till innebandyn och tycker det är skitkul att träna och spela. Längtar till nästa match.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0