31 oktober

Alltså har märkt att skolarbetet börjar sätta sina spår men jag trivs så otroligt bra och har så roligt att det gör mig inget, inser att skolan måste prioriteras före innebandyn dock så hade jag önskat att jag hade tid att träna mer än jag gör. Kroppen är tröttare än vanligt och därför är det så skönt att ha vänner så man kan lugna ner sig lite och för en stund tänka på något annat, klarar jag av högskolan då kommer jag fira så stort så att det står härliga till. En tidig nyårsafton 2014 är nog att vänta.

Gick på paranormal activity 3 igår och gillade inte att den saknade logik med tanke på de tidigare filmerna, har svårt att se hur man ska kunna spinna vidare utan att byta ut storyn men om ca 1 år kommer svaret då ännu en paranormalfilm kommer ut.

Imorn är det skolarbete som gäller, seminarium står på schemat sen ska jag vråplugga slutuppgiften efter innebandymatchen mot älvkarleby. Kommer bli en lång natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0