inblick

Skönt med kort dag idag men pluggandet är dock inte över för dagen, tänkte finputsa lite på artikeluppgiften som behöver skrivas om lite. Hade Pia idag, en lärare vi inte stött på tidigare men hon var rätt bra faktiskt och ska bli kul tror jag när min grupp ska redovisa matlagningsuppgiften. Kan bli hur fel och kul som helst.

Mitt usla uppdaterande av inlägg fortsätter men ska försöka bli bättre, det lovar jag.

Inblick
Kylan biter sig in i min kropp
Stora dån från de brandgula löven på marken
Men du värmer i hopp om att bli en del av något stort
Ett levande väsen mitt i vinden som följer skenet vid horisontens slut
En symbol i oktobers sjätte timme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0