Mina underbara vänner

Igår hade jag i princip ingenting att göra så jag åkte hem till Malin och Johanna, vi bara satt där och pratade i flera timmar men sen var jag tvungen att åka hem för att träna. Alltså även om vi sitter och pratar om jobbiga saker så mår jag så fruktansvärt bra när jag är med de. Det är märkligt att trots att vi bara satt och pratade hade jag aldrig en tråkig stund men så är de ju så härliga utav sig, det går inte att ha tråkigt.

En liten hyllning måste ju så klart skickas till älskade Pauline som är hur underbar som helst, varenda gång man är med henne så blir man glad och idag jag blev jag extra glad.

CITAT
"Om jag förlorar en vän förlorar jag också en del av mig själv"

// Christoffer Norling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0