det måste väl bli så här

Har varit hemma hos mamma och pappa idag, åt riktig god mat men eftersom jag inte hade ätit på hela dagen så tog jag två portioner vilket blev en mardröm. Hamnade i matkoma och kändes som man var bakis, riktigt tungt men nu har det lagt sig och man känner sig som en människa igen.

Har plockat och donat lite hemma, imorn bitti blir en storstädning efter jag har tvättstugan kl 8. Lika bra att passa på att städa medans tvätten håller på, inte jättemycket tvätt men ska bli skönt att bli av med det jag har iaf.

Mycket som händer i veckan, viktiga saker som jag har att ta tag i. Måste ta tag i det nu innan det är för sent, vill egentligen inte men det måste bli så här. Kommer nog bli ganska jobbigt men det är som det är, ibland flyter det på lättare och ibland svårare.

Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0