idag och imorgon

Började dagen idag att hälsa på hos familjen Sjöstrand/Andersson, det var trevligt må jag säga och blev kvar där nån timme. Pratade om film, hockey VM och lite skola. Imorn blir det mer av den varan när man ska till max, hyfsat tidigt ska vi dit och sen på kvällen blir det storhandling.

Bakade en kladdkaka igår, aldrig varit så nöjd med någonting jag gjort i hela mitt liv men tyvärr för min vikt så är den redan slut men har bestämt mig att nu blir det en hårdkörning. Köra väldigt hårda löppass så man är i form till fotbollen börjar, köra lite styrka också så får se hur det går.

Blir en dag framför tvn idag tror jag, har inte direkt några planer så att det blir lugnt. Ska diska lite också men det går fort, en tallrik, en sked och en form.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0