städa

Fredag idag då, ser inte ut att bli något med mina planer för dagen men något annat har dykt upp så man har nog saker att göra ändå. Sitter vid datorn just nu och lyssnar på hiphop, har plockat lite här och där också. Ska skura golvet nu. Vill ha något att göra för orkar inte sova riktigt än, sätter nog på en film medans jag väntar på att första omgången av skurningen ska bli klar.

Igår gick jag i skolan till halv 12 ungefär, följde med Jocke till jungfruholmen för att hämta Loke och träffade min underbara brorson Neo också. Blev glad när han han såg mig, jag blev också väldigt glad. Min lilla gokille, han är ett litet mirakel den där ungen. Sebastian också, man är farbror till två härliga ungar. På kvällen på Jocke och kollade på hockey, AIK vann. Efter det så har jag skiftat mellan tvn och datorn, X-Men:first class och drive angry har man kollat på.

Ska skura golv nu men vi hörs kanske senare under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0