Äcklig människa!

Detta skulle egentligen vara ett glatt inlägg och mina bästa vänner Pauline och Malin men det blir istället ett inlägg om en väldigt manipulativ person, på grund av att jag inte vill riskera att bli anmäld så utelämnar jag namn. För en tid sedan när personen mådde dåligt försökte jag finnas där och stötta, personen sprider nu falska rykten om mig samtidigt som person verkar tycka väldigt illa om mig. Det måste personen tycka för de saker personen har sagt är inte okey, för det första är det helt osant och för det andra ska man inte säga något till någon om man inte vet hur det ligger till.

Jag har nu sagt upp kontakten helt med den personen, jag är inte ledsen men jag är dock lite besviken för trodde faktiskt gott om personen trots att jag hört många säga massa saker som personen gjort som inte varit bra. Skulle ha lyssnat på de personer som betyder allra mest, de sa verkligen hur dålig den personen var men dum som man är ville man tro gott.

Men jag deppar inte ihop för det, jag har redan de bästa vänner man kan ha så behöver inga sådana där.

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Människan förtjänar verkligen inte dig<3

2012-02-20 @ 23:13:48
URL: http://tjoppaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0