...

Inte uppdaterat på länge märkte jag, dags för förändring alltså. Har spenderat massor utav av tid med mina bästa vänner så har inte haft tid att skriva något men tänkte passa på lite nu, egentligen har det inte hänt så jättemycket mer än att jag har åkt skateboard och madrass i hemligby. Det var en upplevelse kan man lugnt säga, vi vann innebandy matchen i söndags också så nu avancerar vi i tabellen.

Denna vecka har jag massa roliga saker på schemat, gå födelsedagsfest, presentutdelning, träffa människor och skolan också.

Har just nu ganska ont i nacken och huvudet men tar nog en alvedon sen när jag kommer hem så blir det nog bra, bara lägga mig i soffan och slappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0