Mello 12 del 3, betyg och tips

1. Youngblood – "Youngblood"  C en kopia av manboy i refrängen och andra låtar i verserna, jag gillar den inte.
2. Maria BenHajji – "I mina drömmar"  C omodern och tråkig ballad med en text som hört många gånger förr.
3. Mattias Andréasson – "Förlåt mig"  CCC en superfräsch rnblåt på svenska som är bättre än någon E.M.D låt.
4. Love Generation – "Just A Little Bit"  C från förra årets riktigt härliga låt till årets dåliga, hoppas det går sämre iår.
5. Carolina Wallin Pérez – "Sanningen"  CCCC en ärlig och väldigt bra låt, jag älskar den.
6. Andreas Johnson – "Lovelight"  CCCC oväntat nog så är han min favorit även iår, en kanonlåt som dock hänger löst.
7. Molly Sandén – "Why Am I Crying"  C bättre än den vedervärdiga "så vill stjärnorna" men den är så tråkig även om man tror på det hon sjunger.
8. Björn Ranelid feat. Sara Li – "Mirakel"  CCC årets sjukaste låt gillar jag, avfärade både Ranelid och Flinck på förhand vilket jag inte borde ha gjort. Tror dock inte att den går vidare.

Tips: Final
Molly Sandén och Mattias Andréassson
Andra chansen
Youngblood och Carolina Wallin Pérez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0