en härlig dag och helg avslutas nu snart

Idag gjorde jag comeback i A-laget efter många månader på bänken men har inte heller förtjänat en plats med tanke på att jag spelat dåligt i div 5. samt presterat undermåligt på träningarna, visade dock tycker jag att vi har en andra målvakt att räkna med. Vinst med 7-6 mot storvik och därmed är vi i semifinal mot runsten, riktigt härligt. Det jag hoppas nu är att jag kan lyckas ha med mig det här spelet på träningarna samt in i div 5., vi har en bra chans att komma topp 3 där och den ska vi ta.

Nu ska jag snart åka in till stan till de bästa, inatt blir det max. Imorn ska jag vara med Lina på dagen och sen på kvällen ska jag träna, tacos ska jag och Lina äta. Det ska bli trevligt.

Vi syns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0