Gud vad skönt det var!

Mådde jättedåligt natten till torsdag och hela onsdagskvällen för fick reda på att min vän var ledsen, under torsdagen så var jag ledsen och nervös över att träffa mina vänner. Jag visste inte hur jag skulle göra i den situationen och under kvällen så brast det fullständigt, jag grät och jag grät och jag grät och det slutade aldrig. Det var jobbigt att se mina vänner må dåligt och sen har jag mått dåligt till och från de senaste två månaderna, jag grät aldrig ut någon gång under den tiden så tror mycket av det kom igår kväll.

Jag gick på en promenad för mig själv för att tänka och få bort gråten, det blev bra ganska direkt och hade det verkligen trevligt resten av kvällen. Malin och Johanna var verkligen stöttande mot mig och det hjälpte mig att resa, mår faktiskt rätt bra nu. Har skrivit med Malin några timmar på facebook också vilket är riktigt skönt, få prata med en vän man tycker så mycket om utan att träffas även om det är trevligare att träffas i verkligheten.

Sverige vann VM-guld också, hur skönt som helst.

På lördag träffar jag Malin igen då det blir mission impossiblemarathon, jag längtar sjukt mycket tills dess. Gillar hon de tre så ska vi se fyran på bio ihop också, jag har sett den redan men ser gärna den igen för den är så bra.

Ikväll är det match, ska bli grymt skönt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0