trött!

Sov inte många timmar inatt, 1-2 max och var pigg en lång stund men nu har jag blivit supertrött så det är lite tur att jag har träning ikväll. Varit med de bästa till skolan idag där vi satt ett bra tag men fick inte tag i några böcker så det blev mest sittande, vi tog oss dock till max där vi fick lite mat i oss.

Igår var jag på bio med Malin och Polly, det var jätteroligt. Hade det supertrevligt, filmen var också bra. Vi såg sherlock holmes 2.

Sherlock Holmes: The game of shadows  CCC

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra när jag kommer hem efter träningen men har ingen aning, kanske någon film och då står tomten är far till alla barnen högt på listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0