Vad händer?

Alltså det känns så jävla egoistiskt att skriva det här inlägget nu men detta kommer nog bli det sista på ett tag, saker och ting händer runt omkring en som är viktigare än att hålla på att skriva i bloggen.

Jag har upptäkt att de senaste två månaderna har jag blivit helt annorlunda gentemot hur jag var förut, det handlar inte om behandlingen av andra människor utan hur jag är som person själv. Jag har börjat blivit grymt känslosam och det går inte en dag utan att jag gråter, ofta glädjetårar men ibland är det även tårar för sorg.

Nu är det över på ett tag tror jag, jag tackar alla bloggläsare jag haft hittils och fortsätt gärna gå in och kolla men som sagt så tror jag det kommer dröja innan det blir något nytt inlägg.

Tack för allt, på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0