...

Idag skulle jag haft skoldag men eftersom knät värkte så mycket igår blev det inget, känns faktiskt något bättre nu så får hoppas det håller i sig. Pluggade på lite hemma istället, gick ganska bra det också. Badade och spelade kubb tillsammans med bror fredrik, Malin och Pauline vilket var grymt trevligt, jag och fredrik tog hem segern med 3-2 i matcher så det var jämna matcher. En superhärlig dag avslutades sedan framför tvn med fredde, bröllop och jäkelskap.
 
Imorn är det min sista dag innan jag ger mig iväg på äventyr till Lingbo, stannar till på torsdag och sen fira Emma på kvällen så mycket att gör onsdag-torsdag. Bara tre skoldagar kvar nu och sen har jag sommarlov! 

Du kan inte se mina hål för jag tillåter det inte
Du kan inte dela min sorg för jag vill den ensam bära
Du kan inte höra mitt rop på hjälp för jag håller munnen stängd
Jag vill känna tro men i mitt hjärta mörkret gror
I mitt blod där rinner ensamheten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0