blandat

I brist på annat och eftersom jag inte är ett dugg trött så slänger jag upp ännu ett inlägg, vad det ska handla om vet jag inte men det får vi se.
 
Skrev igår att den 27 juli var ett datum jag längtade till, blev inte riktigt så utan det blir ett annat datum så idag har det inte hänt något specielt. Ögoninflammationen börjar släppa, var svullen imorse och det såg för jävligt ut. Har haft solglasögon på mig hela dagen och kanske har hjälpt till, ser inte tillräckligt bra ut för att de ska åka av imorn men till på måndag tror jag nog att de ska vara av. Tog ett morgondopp men dock inte huvudet för vill inte få in något skit i ögat, var riktigt skönt och sen cyklade jag till mamma och pappa. Har spenderat hela dagen där, solade i två timmar och sen har jag spelat lite sällskapsspel med brorsan och han vann. 
 
Den 22 augusti smäller jag upp biografdörrarna igen, "the expendables 2" ska då ses. Tror inte på någon dunderfilm men Arnold är med lite mer än i första filmen så kan bli skoj, skrattar åt trailern när han är med i alla fall. 
 
Tiden tycker jag går för fort just nu, snart är det den 19 augusti och visst jag fyller år då men det händer både roliga  och tråkiga saker då. Roliga för de det gäller och tråkiga för mig, väldigt tråkiga.
 
Ska kolla på film nu, hoppas ni har det bra kära läsare så hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0