kvart över sju, 19.15

Hade haft en riktig deppdag där jag bara har suttit och deppat, kan bero på att jag sovit skitdåligt och när man äntligen har lyckats somna så är det något som gör att man vaknar på en gång. Pluggade på högskolan i två och en halv timme idag, helt själv och lite nya saker lärde man sig förhoppningsvis. Tenta om 6 och halv timme så får hoppas jag klarar det, inga större förhoppningar dock. Lite svårt att veta vad man ska kunna när man fått ca 150 st arter på varje del man ska kunna. 
 
På kvällen träffade jag iaf Pauline och Malin en stund, var tänkt att vi skulle till sommarkvällen men vart inte så utan hamnade hemma hos Linda där Alexander, Johannes och Tobias också var så det var riktigt kul att träffa nytt folk. Johannes och Alexander visste jag vilka det var sedan tidigare men inte umgåtts något med de tidigare men Tobias och Linda var nya bekantskaper, riktigt roligt. Efter det gick vi ner på stan och in på Allstar var inte så mycket folk, kunde inte stanna jättelänge heller för skulle med sista bussen hem men det var treligt ändå.
 
Just nu sitter jag och pluggar det sista inför tentan men huvuvdet är helt avstängt så får inte in något mer, får hoppas att det räcker då men annars blir det bara restuppgifter på 7,5 poäng.
 
Jag vet att jag inte är perfekt men jag hoppas fortfarande att ni kan gilla mig som jag är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0