Lyckligare nu

Orginalet är hur bra som helst men jag har skrivit om refrängen så att den passar bättre in på mig.
 
Linnea Henriksson - Lyckligare nu
 
Jag har vakat många nätter
Förhandlat med mig själv
Jag har sagt "du borde lämna denna mannen nu ikväll"
Det tog allt för många år
för mig att bli äntligen bli fri
Det har slitit mig itu
Det fanns ingen bara du
Men jag är lyckligare nu
Jag är lyckligare nu

Jag har legat vaken många nätter
Vänt tankar med mig själv
Jag har tänkt "varför fortsätta så här ännu mer"
Trots alla åren som har gått
Årstider som har flygit förbi
Minnena har slitit mig itu
På något sätt så har man stått ut
Och jag är lyckligare nu
Jag är lyckligare nu

Kommentarer
Postat av: malin

<3<3

2012-07-25 @ 17:48:41
URL: http://malinloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0