no tomorrow, ingen morgondag

All around me are familiar faces
Worn out places, worn out faces
Bright and early for the daily races
Going nowhere, going nowhere

Their tears are filling up their glasses
No expression, no expression
Hide my head I wanna drown my sorrow
No tomorrow, no tomorrow

Egen tolkning utav texten: Gary Jules - Mad world
 
Runt omkring ser jag döda ögon
Kalla platser, ett vilande hjärta
Dagarna lyser allt mörkare och ljusen börjar slockna
Jag kommer ingenstans, jag kommer ingenstans
 
Tårarna fyller ut mina dagar
Det går inte att förklara, det går inte att förklara
Gömmer mina sorger i egna handen
Det finns inget imorgon, inget imorgon
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0