Den här gången är det på allvar!!

Jag har bestämt mig att den här gången blir det hårdkörning ända fram till säsongen drar igång, inge chips, cola, popcorn, godis eller någonting onyttigt utan nu blir det bara nyttiga grejer. Nyss hemkommen ifrån näsboda, 9km, 100 situps samt en cykeltur fram och tillbaka från berget så nu är kroppen ganska slut. Senare idag ska jag dit igen, jag har en tid som jag ska försöka komma under och tänker inte ge mig förens jag lyckas. Tiden är 13 sek, lyckades inte idag så får fortsätta köra på.

Tänkte köra ett litet simpass imorn i harnäs också, kan vara bra att variera träningen lite och måste verkligen fortsätta eftersom det är coopertest på torsdag. Jag vill verkligen inte komma över 13 sekunder, fick 13.30 sist och även om det var bättre än väntat så har jag sprungit mycket snabbare tidigare men då har man också varit i bättre form.

Så ser min dag ut imorn iaf, ska köra plugg också så jag kan ta mitt sommarlov. Två pluttuppgifter som jag ska lämna in, hoppas jag klarar de bara men det borde jag göra. Hur enkla som helst.

Här följer nu bilder ifrån nattens tur i spåret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0