Den här helgen är fortfarande bra!!!

I fredags så städade jag, tvättade, diskade och åt mat hemma hos mamma och pappa. På kvällen åkte jag till Pauline för filmmys, eftersom jag skulle med bussen så stannde jag inte så länge men det blev några timmar iaf men det var jättekul. Igår så var jag och hälsade på bror och hans familj i Björnlunda, gick på marknad i Gnesta där det blåste storm och ösregnade vilket kändes skit. Frös hela tiden för var inte alls klädd för det men man kom hem igen iaf, superskönt. På kvällen så haded jag myskväll med Malin, gud vad kul det var och hade det jättetrevligt. När jag kom hem dock kunde det ha slutat med en skitkväll, Nicke hade smitit ut men som tur är hittad han hem igen. Han skrämde dock upp mig så mycket att jag inte kom i säng förens vid fem tiden, gör ingenting för han har varit supergosig!!

Nu håller jag på och tvättar, lite smågrejer bara så behöver nog bara två tvättar. Skönt, ska städa lite idag också.

Har beställt en supersnygg tavla som kommer passa super i min lägenhet, gud vad snygg den är alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0