En superlördag med mina hjärtan <3

Hade det riktigt trevligt igår, började med förfest hemma hos Pauline vid sju fram till halv tolv tror jag och sen fick jag, Malin och Pauline skjuts till Slick. Jag var skitfull redan på förfesten och drack upp en smirnoff på väg in till stan samt rosa pantern inne på slick, allting bara snurrade för mig och ett under att jag tog mig hem överhuvudtaget. Var länge sen jag var så full faktiskt men skönt var det.

Imorn är det måndag och min andra skoldag med sommarkursen, har bara föreläsning så slutar vid 12 vilket känns väldigt bra. Går på tisdag till 5, match på onsdag, midsommarfirande på friskolan på torsdag och fredag är det midsommar. Detta kommer bli en grym vecka känner jag på mig, eller jag hoppas på det åtminstone.

Städat och gjort det snyggt idag, oväntat att jag haft ork med tanke på att jag inte har sovit mer än två-tre timmar. Gick och la mig 7-8 för allting snurrade bara, var svårt att somna men lyckades till slut och så gick jag upp strax efter 10. Inte ett dugg bakis är jag heller, varit och köpt lite cola så jag ska jag vila upp mig lite här hemma.

10 dagar kvar och sen har jag sommarlov, mån-tis den här veckan, mån-ons + fredag vecka 26, vecka 27 tis-ons och vecka 28 går jag mån och tor. Sommarlov den 12 juli. Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0