Oj, så var det inte tänkt

Var meningen att man skulle sova lite men det blev ju inte alls som jag tänkt, blev kvar framför tvn och fifa med bror fredrik. Höll på till kvart i 8 på morgonen, 3 turneringssegrar och en förlust får man vara nöjd med. Ingen idé att gå och lägga sig nu heller för hundarna ska ut, jag ska äta mat, måste städa min lägenhet som jag knappt är i och så diska. Mycket saker att göra alltså.
 
Spelade korpenmatch igår och vi åkte på stortorsk, jag drog upp min gamla knäskada ifrån förra året och det känns inget vidare just nu. Haltar hur mycket som helst och det gör ont också, att vila och ligga och lata mig är inget som står på dagens schema. 
 
Nej, nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0