Träna

Igår så cyklade jag mina andra tur för veckan till Gävle, tog lite länge tid men hade också grym träningvärk sedan i måndags och ännu värre idag. Kör min enda vilodag den här veckan idag, imorn blir det cykeltur till stan och match, fredag cykeltur till stan, lördag cykeltur till stan och söndag cykeltur till stan. Ska cykla hem alla de dagarna också så borde få grym kondition senare utav det, hoppas jag iaf.

Var hos Malin igår också, vi pratade och kollade på Glee. Jag hade jättetrevligt och så åkte vi till Skutskär och jag fick träffa Pauline en kort stund sedan gick jag hem, till Brosan och firade Neo och sen dömde innebandy. Lite rikare nu med andra ord.

Idag blir det alltså till att ta det lugnt, skönt ska det bli.

Ska äta mellanmål nu men vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0