VARFÖR?

Alla människor som jag har träffat och har varit intresserat utav har alltid varit upptagna, att de skulle ha velat bli tillsammans med mig om det varit singel är i alla fall inte särskilt troligt men ändå. Vet att jag inte är något pojkvänsmaterial utan är mer en som man har som vän, jag ska inte klaga allt för mycket för har underbara vänner men skulle vara skönt at ha någon också. Kommer dock inte ändra på mig för att de ska ske, jag är så här och kommer att för alltid förbli så här. Man vet inte allt som kommer hända i framtiden, rätt som det är så kan det faktiskt dyka upp någon och jag har tid att vänta på den rätta men problemet är att jag redan träffat den rätta men ändå så fel. Vissa saker är bara inte menade att ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0