dag

Nästan inte sovit någonting sedan torsdag natt, totalt sex timmar på tre nätter så känner mig ganska trött och sliten i kroppen. Provade att gå och lägga mig lite mer än en timme sen men har inte lyckats somna än så passar på att skriva ett inlägg, jag är jävligt trött ska tilläggas också.

Imorn är det innebandymatch och innan det kommer nog Jocke förbi en stund tror jag, lite plugg igen alltså men skönt att ha det att tänka på iaf. Pluggade idag också, det gick faktiskt rätt bra tycker jag och jag känner mig faktiskt lugn inför redovisningen på torsdag.

I helgen åker jag iväg med Ayman, Malin och Johanna till dalarna för en minisemester i allting, längtar sjukt mycket tills dess.

För övrigt har det varit smått jobbiga dagar den senaste tiden, varit trött och det hänt massa skit men har grymma vänner så det löser sig nog till det bästa.

<3 till er.

Filmrecension:
Ghost rider: Spirit of vengeance  CC
Männen bakom crankfilmerna har tagit över marveläventyret och det är i en väldigt annorlunda uppföljare man får bevittna, inte alls lik den första filmen. Den första filmen var ganska barnslig och den här har en betydligt hårdare och skitigare ton, det som är dåligt är storyn som är rätt blek samt bitvis blekt skådespel från många av de inblandade. Jag sågade Cage för hans prestation i första filmen men han är här bättre, dock så är hans roll till den största delen dataanimerad. Effekterna är så klart inte alls lika snygga som i förra filmen men actionscenerna är betydligt vassare, har en lägre budget än den första filmen också. Det pratas om en tredje del i serien men det är tveksamt, går halvdåligt på bio samt så är Cage aktuell för en ny "con air" vilket skulle kunna vara ett lyft för hans karriär. Skulle detta ske så har inte tid att göra sådana här filmer, ingen kalkon men inte heller något som går till historien och funkar mest för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0