Hyllningstalet

Malin: En underbar bästa vän, ställer upp varje gång livet hamnar i kläm.
Pauline: Härlig och fin precis som stearin, lyser upp ens tillvaro med sin närvaro.
Johanna: Har sina fina och sköna drag, hjälper till i livet när man hamnat i en ond spiral.
Joakim: Kan hela tiden föra en diskussion, hjälper hela tiden till och fyller sin kvot. Drar inte undan utan ser till att man hamnar på sin stol.
Ingela: Kan prata om allt och lite till, tiden går men känns som den står still. Orden flyter ut över bordet och hoppas hon förstår det.
Ullis: Fann varandra oväntat snabbt, med eldklotets kraft. Härliga samtal och en helt fantastisk tjej, förtjänar all lycka är det inte sant så säg.
Emma och Micke:  Finns och fanns vid min sida när det var tungt, saker som small som bomber fast det bara var strunt. En vänskap jag högt värderar och ser en ljus framtid för henne som hon planerar tillsammans med sin man. Med sin härliga attityd och roliga skämt sätter han hjärnas i trans. Åsikternas man utan vett och sans, man bara måste tycka om mannen i Emmas planerade dans.

Tack för att ni finns och får ha er mitt liv, tar inget för givet men för er ska jag ta strid. Vill aldrig lämna eller förlora er, varje natt och varje gång det finns tid är det för jag ber. Hoppas att få ha er vid min sida fram tills dagen jag dör, vet att jag inte är perfekt eller så men ni ska veta att allt för er jag gör. Ni är allt och lite till, det är för er allt stannar och står still. Ni är mystikens vindar och jag hoppas ni får passera evighetens grindar.

Ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0