Puss

Japp den här dagen blev både bra och dålig, dagen började alltså med innebandymatch då jag fick träffa Malin och Emma. Vi satt och pratade ca en timme efter matchen var slut, det hade jag saknat att prata med Malin. Emma också eftersom vi ses så sällan men vi har kontakt via sms numera vilket känns riktigt skönt, även Micke har man kontakt med på sms.

Skulle haft filmmys idag men det blev inget för Sarah kände sig dålig, då är det bättre att hon är hemma och kryar på sig istället. Detta gjorde ju naturligtvis min dag mycket tråkigare men har fixat mycket idag, storstädat riktigt ordentligt och brist på annat skurade jag golvet fem gånger i alla rum. Det var kul.

Har skickat massa sms här på kvällningen, har jag haft något att göra iaf men kollade även på BB. Nu tänkte jag försöka avsluta säsong 2 på arkiv x, har varit kvar på den ett tag nu men nu bara sex avsnitt kvar.

Imorn ska jag hem till mamma och pappa en stund på dan och sen på kvällen är det dubbelträning, det är väl i princip hela dagen förutom att jag ska bjuda Jocke på max också.

Nu säger jag tack för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0