Sommaren

Alltså idag så väcktes man av en rikitg väckarklocka när mamma frågade mig om vad jag ska göra om jag inte kommer in på sommarkursen jag sökt till, jag har då faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Har planer att åka till leksand sommarland, gröna lund, åka utomlands och hem till brorsan i Björnlunda. Hur fan ska man ha pengar till det om jag inte kommer in, Winnerbäck i augusti kommer att bli av iaf för det lägger jag undan pengar för. Ser dessutom lite små mörkt ut för att åka utomlands men det är som det är, kanske blir någon annan gång.

Skit rolig träning idag, eller inte. Började ungefär nio och slutade fem i halv tio, det gav mig verkligen supermycket och vi var på åtta pers också. Imorn är det träning igen och då får det fan dyka upp några stycken.

Nu blir det film resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0