Detta är en pissdag!!!!

Jag trodde att hela min dag var spikad igår men det var den inte, ingenting att vad jag skulle ha gjort har jag hunnit med. Skulle ha varit förbi förskolan, varit till hälsocentralen och pluggat. Visserligen har jag hunnit plugga lite grann men inte alls så mycket jag velat, får väl se hur hur resten av dagen blir.

Skönt väder iaf så kan sitta på balkongen och ta det lite lugnt, det ska bli grymt skönt. Kolla lite på tv-avsnitten också, fyra timmar. Tur att det är eurovision ikväll.

Imorn är det sista skoldagen för den här veckan och sen ska jag inte plugg förens på söndag eller måste nog köra lite på dagen på lördag, usch vad jag vill ha lov nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0