inte haft ont i magen på hela dagen

Bästa dagen på väldigt länge, omseminariet gick ju hur bra som helst idag och får hoppas läraren inte blev allt för sur för att man pratade mycket men det blev hon inte. Aldrig kännt mig så nöjd med någon redovisning i hela mitt liv, grymt nöjd. Jag bara pratade på, 30 min och jag fattar inte vart tiden tog vägen. Magen har inte krånglat på hela dagen så nu kan man börja köra hårdträning, äntligen! coopertest imorn, kommer vara grymt tungt men ska kämpa. Spelade match idag och vi vann med 2-0 och jag gjorde mål, grymt skönt. Dessutom att man fått spenderat några timmar med Malin och Pauline, det är ju grymt bra bara det.

Imorn är det sista skoldagen, helt sjukt att man gått ett år redan och det känns nästan som man nyss stod där utanför valhall och skulle börja men tiden går fort när man har roligt. Längtar redan lite till hösten, fast nä det gör jag inte för det händer mycket kul i sommar och faktiskt redan till helgen.

Trodde inte att det skulle gå så snabbt att plugga idag så kanske lägger mig och sover, eller så stannar jag upp hela natten. Svårt val faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0