plugg

Igår så besökte jag min vfu-plats och utförde lite experiment med barnen, direkt efter det tog jag bussen in till stan för att kopiera lite sidor från en bok vi ska ha på seminariet på måndag. Hur mycket som helst att läsa. Sen efter det promenerade jag från högskolan till Sandra, var där en liten stund och sen gick vi till hemlingby och sen tillbaka. 11,5 km kom vi upp i, den träningen behövde jag. Sen var jag kvar hos Sandra en liten stund till innan jag gick mot bussen och skulle ta mig hem och plugga. Riktigt trevligt hade jag det med henne.

När jag väl öppnade dokumentet så såg jag att jag hade glömt att spara sist jag höll på att arbeta med uppgiften så en sida var borta så fick tänka om lite i arbetet, hade skrivit kortfattat om två andra djur också men nu fanns det inte tid att skriva om det så blev ett arbete med myran istället.

Inte nöjd men det får vara så nu.

Ikväll är det hockey och fram tills dess ska jag plugga som bara den, gud vad mycket jag ska plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0