this is the night

Hade en riktigt trevlig kväll igår och hoppas på en minst lika trevlig ikväll, grillning tillsammans med Sandra, Malin och Johanna hemma hos den sistnämda. Inte mycket sömn inatt men beror mycket på att jag inte riktigt ville att dagen skulle ta slut, kollade på vänner när jag kom hem och sen somnade jag inte förens 4-5 nån gång.

Har märkt att jag funderat på mycket den senaste tiden, svårt att förstå varför man gjort det just nu bara. Det är tankar om allt och ingenting egentligen, samtidigt känner jag att jag mår ganska bra av det. En förklaring till varför man tänkt mycket på sista tiden är nog att man fått lite mer klarhet i vad man har sin plats, eller egentligen vetat det hela tiden men man kanske har sett allt mycket klarar eller jag vet inte. Ska inte lägga vikt i det där så mycket, vissa saker går inte förklara så då är det lika bra att strunta i att försöka.

Funderat lite på vad man ska göra efter man slutat skolan för det är väl lika bra, jag har insett att det bästa för mig är att dra mig vidare till den enda plats där jag känner att jag hör hemma i förutom Skutskär och det är Stockholm. Har börjat inse allt för väl att det nog inte alls kommer att bli som jag vill efter jag har gått ut så man får försöka röra på sig, starta upp något nytt för att man till slut kanske kan få det som man vill.

Kommer vara jobbigt att flytta ifrån alla vänner och familjen men alla kommer klara sig utmärkt, vi kommer fortfarande att träffas och så. Mina vänner är så bra människor att de kommer få ett bra liv och de kommer för alltid att finnas i mitt hjärta även om de är lite längre ifrån än tidigare.

Nu ska jag fortsätta göra mig klar inför grillning i Gävle, nuså blir det god mat.

Ha det bra så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0