vilken skit natt!!!!

Alltså jag har fantastiska vänner så det var skönt att de var med men hatar att vara på sjukhus och hade aldrig åkt in om jag varit själv, magen gällde det så klart. Det går inte att beskriva den smärtan som jag hade igår, tårarna rann dessutom och det bara krampade i magen. Det kom i olika omgångar, först så gjorde det ont i hela magen och sen drar det till på ett ställe och det gjorde så jävla ont.

Just nu har jag inge ont så kommer vänta in om jag skulle få smärtan tillbaka, då kommer jag åka in men tvivlar på att de skulle hitta något fel. Proverna är ju perfekta så får man ont så får jag försöka klara mig på alvedon, för någon morfin eller annan smärtlindring vägrar jag ta. Kanske tycker jag är dum som vägrar det men jag har hellre ont än tar något som jag inte vet vad jag får för reaktion på, hade jag dock haft lite morfin tillgängligt innan sjukhuset hade jag nog behövt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0