veckan

Idag och imorn är man hundvakt för mamma och pappa är i Ullared, kul att få hem lite nya saker iaf men lite drygt bir det när man har praktiken samtidigt. De kommer hem imorn iaf och jag har en kort dag imorn, slutar kl 1 och sen ska jag ta det lugnt. Lång dag på tisdag och sen kort dag på onsdag, cykar direkt till Gävle efter det och måste få klart uppgiften samt läsa allting till på torsdag. Fredag ska jag till sandviken och kolla på David Lindgren, inget fan men min kusin ska spela och blir kul att se och höra. På lördagkväll blir det en kväll med mat och vin, en lugn kväll. På söndag ska jag ligga i sängen och sova, bara ta det lugnt.
 
Borde få ett brev om återbesök hos sjukhuset också, kolla upp om operationen har varit lyckad för det hoppas jag. Har ju match om två veckor, vill kunna spela.
 
Snart börjar sista kursen för den här terminen också, ska bli skönt med lite sommarlov sen även om jag hoppas på lite plugg på sommaren också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0