Livet + Harry Potter

Livet
2010 har börjar och jag måste säga att hittils kan jag inte klaga, en riktigt bra dag har det varit. Har umgåtts med en del utav av familjen och spelat spel, det bar iväg till kullen senare på kvällen för madrassåkning och det var roligt även om det inte blev så länge. Hade även madrassracing dagen innan nyår och då var det danne, jag och fredde som åkte, jag vann så klart och det var härligt väder. -17 men det var varmare än vad det låter. Har också haft ett maraton med harry potter-filmerna och här nedan följer betyg på dessa.


Harry Potter and the sorcerer's stone  ++
Harry Potter and the chamber of secrets  +++
Harry Potter and the prisoner from Azkaban  +++
Harry Potter and the goblet of fire  ++++
Harry Potter and the order of the Phoenix  +++
Harry Potter and the half-blood prince  ++++


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0