bra el dåligt?

Mamma och pappa säger att jag har bihåleinflamation och det är möjligt men har aldrig haft det tidigare, jag kan däremot säga att vara det än är så är detta det värsta sjukdomen jag varit med om. Alvedonen hjälper så att jag kan somna men tyvärr sover jag mellan 2-5 timmar om dan och sen när jag vaknar har jag lika ont igen, öronen, huvudet, näsan, tänderna, ont i halsen, ögonen och halsköttlarna. Känns som huvudet ska explodera och mamma sa att det kunde vara hjärnhinneinflamation också och vet inte riktigt hur farligt något utav de är men imorn får jag svaret. Bra eller dåligt, allt får ni veta imorn förhoppningsvis. Alltså behöver tabletter som kan ta bort den här smärtan, snälla doktor ge mig de imorn så att jag blir frisk eller åtminstone kan dämpa smärtan.

KOM IHÅG, JAG ÄLSKAR ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0