lav

Fick hem ett paket idag igen, blir lika glad varje gång även om jag vet vad det är i. Huvudvärken är i princip borta så det är skönt, kan jag nog träna imorn. Ikväll står det på schemat hockey, fotboll och BB, har fastnat i det programet igen men att köpa hela paketet det går inte jävla skit. Går ju miste om så mycket roligt, såg 1 timme ifrån glashuset igår eftersom det är gratis och jag skrattade nästan konstant. Gurkan är ju bara för skön men den där Jimmy verkar inte ha alla hästar hemma, fattar inte vad han säger och pillar sig i håret hela tiden.

I övrigt så är det ganska fullt upp den här veckan och näst kommande, serien i fotboll drar igång den 12 så det känns som det är massor utav roliga saker som sker och 2 april är det högskoleprovet också. Kommer bli ett härligt år det här tror jag.

Älskar er.


Sanctum 3D
En film som är inspirerad av verkliga händelser och som har James Cameron som producent kan väl inte misslyckas, det kan det och det gör det. Det sista outforskade grottsystemet i världen ska nu utforskas av ett undervatten-grotteam men när ett kraftigt oväder inträffar så måste de genast evakuera, några stycken blir kvar och måste nu finna en väg ut innan det är för sent. Man känner verkligen igen sig, det finns en miljonär, en som vet allt om allt och så några andra som också passar in i mallen. Detta ska alltså vara en thriller men särskilt spännande blir det aldrig och till stora delar av filmen är det bara transportsträcka till ett förutsägbart slut, det bidrar början till en hel del utan att avslöja för mycket. Skådespeleriet är okey likaså 3D-effekterna men he förväntat mig något storslaget, kansk inte i Avatar och Titanic klass men något med lite mer fart i istället blir det många långa sega stunder där man sitter och funderar på vad man slängt pengar på.

Betyg: CC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0